NOWOŚCI TANIEJ! -35% z kodem: LATO35 (min. 3 szt.) -30% z kodem: LATO30 (min. 2 szt.)  KUP TERAZ!

Polityka prywatności


POLITYKA PRYWATNOŚCI (obowiązuje od 16.06.2025)

Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły MONNARI TRADE S.A., z siedzibą w Łodzi, ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Łodzi – Śródmieścia w Łodzi pod nr KRS 0000184276, NIP: 7251784741, REGON: 472333285 swoje dane osobowe, w tym osób korzystających z naszych usług, naszych kontrahentów i ich pracowników, deklarujemy, że pozyskane informacje są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa krajowego i unijnego, w sposób zapewniający ich ochronę.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) informujemy, iż:
Administrator danych 
1.    Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i metodach ich przetwarzania, jest MONNARI TRADE S.A., z siedzibą w Łodzi, ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Łodzi – Śródmieścia w Łodzi pod nr KRS 0000184276, NIP: 7251784741, REGON: 472333285.
2.    W MONNARI TRADE S.A. wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem email: iod@monnari.com.pl.

Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
1.    Dane osobowe, które zostały pozyskane z formularza kontaktowego, podczas rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail, SMS, spotkań będą przetwarzane w celu:
a)    bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub prowadzenia działań zmierzających do zawarcia i realizacji umowy z klientem lub kontrahentem, w zakresie działalności administratora – art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO,
b)    realizacji usługi newsletteru, po uprzednim wyrażeniu zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
c)    realizacji usługi karty stałego klienta, po uprzednim wyrażeniu zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
d)    realizacji usług, w tym dla wykonania zawartej umowy i sprzedaży produktów – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
e)    rozpatrywania skarg, wniosków i reklamacji, w tym obsługi zgłoszeń – art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO,
f)    prowadzenia działań marketingowych w celu przedstawiania oferty – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
g)    udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
h)    wypełnienia prawnie ciążących obowiązków na Administratorze, w tym prowadzenia rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
i)    obrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych, do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
j)    prowadzenia monitoringu wizyjnego na terenie siedziby Administratora danych w celu podniesienia bezpieczeństwa, ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
k)    zarządzania kadrami, w tym pracownikami oraz współpracownikami oraz organizacji procesów rekrutacyjnych – art. 6 ust. 1 lit. a oraz f RODO.
2.    Administrator przetwarza dane zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbierane jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie, w stosunku do celów w jakich są przetwarzane.
3.    Administrator może powierzyć przetwarzanie zebranych danych osobowych Użytkowników innemu podmiotowi na podstawie zawartej z nim, na zasadzie art. 28 RODO.

Odbiorcy danych
1.    W ramach naszej działalności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
a)    osobom prowadzącym działalność gospodarczą świadczącym usługi na rzecz Administratora,
b)    podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa,
c)    dostawcom zewnętrznych rozwiązań IT,
d)    dostawcom usług płatniczych, zdefiniowanych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
e)    podmiotom świadczącym usługi kurierskie, odpowiedzialne za dostarczanie zakupionych przez Użytkownika produktów ze Sklepu,
f)    hostingu Sklepu na rzecz Sprzedawcy oraz wsparcia informatycznego, w tym dostawcom zewnętrznych rozwiązań IT.

Udostępnianie danych MONNARI TRADE S.A.
1.    Podanie przez Ciebie danych MONNARI TRADE S.A. jest niezbędne, aby nawiązać współpracę i realizować zawartą umowę, jak również spełniać obowiązki prawne. Dotyczy to sytuacji korzystania z oferowanych przez nas usług, sprzedaży produktów, a także w przypadkach, gdy zamierzasz dołączyć do naszego zespołu. 
2.    W pozostałym zakresie (w szczególności dla przetwarzania danych w celach marketingowych) podanie danych jest dobrowolne.

Bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych 
1.    MONNARI TRADE S.A. dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe klientów i użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa odpowiadające danemu ryzyku przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Wszyscy nasi pracownicy zobowiązani są do przestrzegania naszych Polityk i procedur związanych z poufnością, bezpieczeństwem i prywatnością. 

Okres przechowywania danych osobowych 
1.    Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, realizacji umowy, dla danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze nie dłużej niż przez czas określony w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa i nie dłużej niż jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Przykładowo: 
a)    rozpatrywanie wszelkich skarg, wniosków oraz reklamacji przetwarzanie będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy, a także do momentu zakończenia okresu rękojmi lub finalizacji procesu reklamacyjnego;
b)    dane osobowe przetwarzane w celu obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnianych interesem będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych, zgodnie z przepisami prawnymi;
c)    dokumenty księgowe będą utrzymywane przez czas wymagany przepisami prawa dotyczący archiwizacji, w szczególności dotyczy to dokumentacji księgowej, która jest przechowywana generalnie przez 5 lat od końca roku, w którym miało miejsce zdarzenie zobowiązujące do utworzenia danego dokumentu;
d)    zapisy wideo będą przechowywane jedynie do celów, dla których zostały zebrane, nie dłużej niż 3 miesiące od daty nagrania, lub do momentu zgłoszenia uzasadnionego sprzeciwu, chyba że nagranie jest dowodem w postępowaniu sądowym, wówczas do czasu zakończenia postępowania;
e)    dane kadrowe będą przechowywane zgodnie z wymogami prawnymi dotyczącymi archiwizowania dokumentacji pracowniczej, takiej jak akta osobowe, przez okres 10 lat;
f)    po zakończeniu procesu rekrutacji, dane będą usuwane bez zbędnej zwłoki, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych, do momenty wycofania zgody; 
g)    w związku z newsletterem oraz marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, dane te są przechowywane do momentu wycofania zgody;
h)    dane przetwarzane w związku z interesem prawnym Administratora będą przetwarzane do momentu realizowania prawnie uzasadnionych interesów z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, w ww. przypadku – do momenty wyrażenia sprzeciwu; 
i)    pozostałe dane osobowe będą przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Twoje prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez MONNARI TRADE S.A.
1.    W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, masz prawo do: 
a)    dostępu do treści przetwarzanych danych (art. 15 RODO),
b)    sprostowania przetwarzanych danych (art. 16 RODO),
c)    usunięcia przetwarzanych danych (art. 17 RODO),
d)    ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
e)    przenoszenia przetwarzanych danych (art. 20 RODO),
f)    sprzeciwu przetwarzania danych (art. 21 RODO),
g)    oraz wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora do PUODO (art. 77 RODO).

Transfer danych do krajów trzecich
1.    Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
1.    W ramach działalności Serwisu dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania – jednak nie będzie to wywoływać wobec Użytkownika skutków prawnych ani w istotny sposób wpływać na jego sytuację.
2.    Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych może być wykorzystywane w celu:
a)    dopasowania treści marketingowych do preferencji Użytkownika (np. remarketing),
b)    analizy aktywności w Serwisie i dopasowania komunikatów reklamowych,
c)    poprawy funkcjonalności Serwisu i jego personalizacji (np. zapamiętywanie ustawień),
d)    oceny niektórych czynników dotyczących Użytkownika, takich jak lokalizacja, preferencje zakupowe, historia przeglądania strony.
3.    Podstawą prawną przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany jest:
a)    uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu działań analitycznych, marketingowych oraz na zapewnieniu bezpieczeństwa Serwisu,
b)    lub – tam, gdzie to wymagane, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz ust. 2 RODO – zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażona poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki lub interfejsu Serwisu.

Najczęściej szukane